reklama

Rozbila sa pomaly

Predvčerom som sa dozvedela, že sa rozbil obrázok, ktorý som namalovala na sklo už dávno ... ale nedokončila. On je na Slovači, ja v Prahe. Chystám sa na to už niekoľko ... fíha rokov! Tak na počesť Tebe obrázok (aj keď ti to už bude asi prdky platné) pripájam báseň, ktorá mi skrsla v hlave pre 2 mesiacmi.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Rozbila sa pomaly

Rozbila sa malá váza,

Rozbila sa pomaly,

Ten kto nestihol ju chytiť,

Bol vraj príliš pomalý.

Pomaly sa vlečie ráno,

Pomaly sa vlečie deň,

Pomaly sa obliekam, jem,

Pomaly sa rozbehnem.

Pomaly sa náhlim k tebe,

Pomaly sa milujem,

Pomaly sa učím, píšem,

A pomaly pracujem.

Pomaly mi dochádza,

Že vo všetkom som pomalá,

Pomaly, tak beží čas,

Keď vo vlaku sedím zas.

A vidím ako všetko vonku za oknom tak rýchlo letí…

Petra Klimová

Petra Klimová

Bloger 
  • Počet článkov:  32
  •  | 
  • Páči sa:  0x

... žila som, žijem a budem žiť :o) ... Zoznam autorových rubrík:  PrózaŽivot, príbehy a úvahyPoézia

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu